Dzisiaj jest niedziela, 22 pa寮ziernika 2017 roku. Serdecznie witamy na stronie naszego gimnazjum!









Biblioteka

Witamy w zak豉dce Biblioteka!

Tu podaj tekst alternatywny
Godziny otwarcia biblioteki
Poniedzia貫k 7.45-15.15 p. K. 真rawska,8.00-10.00 J. Rosicka- Polewka
Wtorek 7.45-12.30 p. J. Rosicka- Polewka
字oda 7.45-13.40 J. Rosicka- Polewka
Czwartek 7.45-13.40 p. J. Rosicka- Polewka
Pi徠ek 7.45-14.20 J. Rosicka - Polewka



Nasza biblioteka wsp馧pracuje z nast瘼uj帷ymi instytucjami:
-Bibliotek Publiczn Gminy K這buck
-Towarzystwem Nauczycieli Bibliotekarzy Szk馧 Polskich Oddzia Cz瘰tochowa
-Sekcj Bibliotekarsk przy Oddziale ZNP Cz瘰tochowa, ZNP K這buck
-Publiczn Bibliotek Pedagogiczn RODN WOM w Cz瘰tochowie
-Publiczn Bibliotek Pedagogiczn RODN WOM Filia w K這bucku
-Kwartalnikiem Cz瘰tochowskiego Oddzia逝 Towarzystwa Nauczycieli Bibliotekarzy Szk馧 Polskich.




BIBLIOTEKA SZKOLNA POLECA
ksi捫k metodyczn
T. D帳rowska, L. Dyndor, M. Forys, K. Ga陰zka, E. Kolczy雟ka, A. Madziara, K. P璚zek, E. Sprawka, E. Wachowicz
Model pracy z uczniem zdolnym w gimnazjum
Osrodek Rozwoju Edukacji, Warszawa 2013
Publikacja prezentuje praktyczne podej軼ie do problematyki kszta販enia uczni闚 zdolnych. Stanowi zr鏚這 wiedzy o uwarunkowaniach osobowociowych uczni闚 zdolnych i specyfice ich rozwoju. Zawiera przyk豉dy sprawdzonych rozwi您a, dobrych praktyk powsta造ch na bazie wieloletnich dowiadcze w pracy z uczniami zdolnymi. Jest pr鏏 kompleksowej analizy dzia豉 nauczycieli: od identyfikacji i diagnozy uczni闚 zdolnych, poprzez planowanie i realizacj procesu wspierania uczni闚 wraz z jego monitorowaniem, po ocen efektywnoci wdro穎nych dzia豉 wraz ze zbadaniem los闚 absolwent闚 gimnazjum. Materia zosta podzielony na rozdzia造, w kt鏎ych przedstawiono poszczeg鏊ne etapy organizacji pracy uczni闚 zdolnych.


NOWO列I WYDAWNICZE

W bibliotece szkolnej znajduj si nast瘼uj帷e pozycje:
1. INTERDYSCYPLINARNY PROGRAM NAUCZANIA BLOKOWEGO PRZEDMIOT紟 MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZYCH i INFORMATYKI W GIMNAZJUM. Krak闚 2013
Program mo瞠 by realizowany w szkole jako ,, dodatkowe zaj璚ia edukacyjne .
W tym celu, na podstawie decyzji Rady Pedagogicznej , powinien zosta w章czony do Szkolnego Zestawu Program闚 Nauczania.Zaj璚ia w ramach programu realizowane s z godzin do dyspozycji dyrektora, a tak瞠 w ramach 19 i 20 godziny dydaktycznej nauczyciela.Program w ca這ci realizowany jest metod projektu edukacyjnego.Do programu do章czono tak瞠 szczeg馧owe uwagi o jego realizacji, instrukcje dla ucznia, nauczyciela i dyrektora, spos鏏 i kryteria oceniania.Obudowa programu to:scenariusze interdyscyplinarnych zaj耩 blokowych, propozycje problem闚 badawczych, rozk豉d zaj耩 na poszczeg鏊ne lata, propozycje wycieczek badawczych.M. Rozenbajgier, autorka nagrodzonego podr璚znika i programu nauczania fizyki w gimnazjum, zwraca uwag na fakt, 瞠 program wprowadza nowatorskie rozwi頊ania w metodologii nauczania, prowadz鉍e do:
Kszta販enia umiej皻no軼i praktycznych.
Inspirowania uczni闚 do konstruowania prototyp闚 urz康ze w豉snego pomys逝, rozwi您ywania problem闚 , kt鏎ych rozwi您anie wymaga wiadomoci z r騜nych przedmiot闚.
Nauki ekonomii i przedsi瑿iorczoci.
Samooceny ucznia na ka盥ych zaj璚iach.
Ewaluacji po ka盥ych zaj璚iach.
2.SCENARIUSZE INTERDYSCYPLINARNYCH ZAJ岊 BLOKOWYCH.ROZWI刊YWANIE PROBLEM紟 BADAWCZYCH. Krak闚 2013
Kolejne, kreatywne scenariusze sk豉daj si z nast瘼uj帷ych element闚:
Realizowane tre軼i podstawy programowej.
Kszta販one kompetencje.
Cele zaj耩 blokowych.
Oczekiwane osi庵ni璚ia ucznia.
Przyk豉dowe rozwi您ania problemu.
Obudowa do zaj耩 blokowych.
Literatura uzupe軟iaj帷a.
Karta pracy ucznia.
Ankieta ewaluacyjna zaj耩.
Tw鏎czy nauczyciel , korzystaj鉍 ze scenariuszy, rozwinie zakres swojej wiedzy, co przyczyni si do tego, 瞠 uczniowie b璠 ch皻nie uczestniczyli w jego zaj璚iach. Rozwi頊ywanie problem闚 badawczych powoduje tak瞠 wzbogacanie mylenia uczni闚. Analizowanie scenariuszy rozwinie zakres wiedzy metodycznej nauczyciela.
3.SCENARIUSZE INTERDYSCYPLINARNYCH ZAJ岊 BLOKOWYCH.REALIZACJA EKSPERYMENT紟 WG INSTRUKCJI. Krak闚 2013
Znajdujemy tu propozycje eksperyment闚. Nauczyciel mo瞠 wczyta si w realizowane treci podstawy programowej, kszta販one kompetencje, cele zaj耩 blokowych, oczekiwane osi鉚ni璚ia ucznia, wykaz pomocy dydaktycznych, .Znajdujemy tu tak瞠 proponowany przebieg zaj耩 z rozliczeniem czasowym oraz obudow do zaj耩 blokowych( czyli instrukcje )oraz klucz odpowiedzi. S tak瞠 karty pracy grupy oraz ankieta ewaluacyjna zaj耩 i karta samooceny ucznia.
4.SCENARIUSZE INTERDYSCYPLINARNYCH ZAJ岊 BLOKOWYCH.PROJEKTOWANIE I BUDOWA PROTOTYP紟. Krak闚 2013
Kolejne jednostki tematyczne zawieraj:
Warianty wykonania prototypu.
Liczb blok闚 potrzebnych do realizacji prototypu.
Realizowane treci podstawy programowej.
Kszta販one kompetencje.
Cele szczeg馧owe bloku.
Oczekiwane osi庵ni璚ia ucznia. Przyk豉dowe rozwi您ania-opisy dzia豉 uczni闚.
Materia造 pomocnicze dla nauczyciela.
Kart efektywnoci ekonomicznej prototypu.
Ankiet ewaluacyjn zaj耩.
Kart samooceny ucznia.
Literatur uzupe軟iaj帷.
Za陰czniki.
Problemy badawcze do samodzielnego rozwi您ania przez ucznia to m. in.: wykonanie pojazdu nap璠zanego powietrzem, instrumentu strunowego oraz opakowania na pomidora lub zbudowanie urz鉅zenia do domowej uprawy zi馧 przyprawowych. 鑿iczenia te rozwijaj horyzonty naukowe gimnazjalist闚, ucz ich tak瞠 praktycznego spojrzenia na otaczaj帷 rzeczywisto .Uwra磧iwiaj na to, 瞠 wiedza znajduje zastosowanie w 篡ciu.

NOWO列I WYDAWNICZE DLA UCZNIOW

BEZ CHUSTECZKI ANI RUSZ
Jacqueline Wilson: Dziecko ze mietnika
Wydawnictwo: Media Rodzina
April zaraz po narodzinach zostaje porzucona w mietniku. Trafia do kolejnych opiekun闚, rodziny zast瘼czej i plac闚ek wychowawczych. W 14. urodziny chce pozna prawd o sobie dlatego odwiedza miejsca i ludzi, z kt鏎ymi kiedy by豉 zwi頊ana. Opowie o niechcianym dziecku, ze wzgl璠u na traumatyczne opisy nie dla ka盥ego. OCENA KSI弁KI: NA MEDAL

DLA MIΜNIK紟 HISTORII
Mariusz Wollny: Kacper Ryx
Wydawnictwo: Otwarte
W wi皻o Trzech Kr鏊i A.D. 1550 na progu kocio豉 wi皻ego Ducha w Krakowie znaleziono oseska, kt鏎emu nadano imi Kacper. Pniej ju jako rezolutny student Akademii Krakowskiej ma on wielki dar rozwi頊ywania zagadek, przede wszystkim kryminalnych. W tle renesansowy Krak闚 i wielkie postacie: Jan Kochanowski, Miko豉j S瘼 Szarzy雟ki, Zygmunt August, a nawet legendarny Pan Twardowski. Ukaza造 si cztery czci serii o perypetiach Kacpra, tak瞠: Kacper Ryx i kr鏊 przekl皻y, Kacper Ryx i tyran nienawistny, Kacper Ryx i kr鏊 alchemik闚. Ka盥a godna polecenia. Ze wzgl璠u na mro蕨ce krew w 篡豉ch opisy nie dla ka盥ego. OCENA KSI弁KI: NA MEDAL

W POSZUKIWANIU PI冉EJ STRONY WIATA
Adam Bahdaj:
Gdzie Tw鎩 dom Telemachu?
Wydawnictwo: Literatura
Ciekawa propozycja dla tych, kt鏎ych znu篡造 ksi嘀ki o czarodziejach i wampirach. Nowa-stara ksi嘀ka Bahdaja to samo 篡cie, wprawdzie w PRL-owskiej rzeczywistoci, ale porusza wiele problem闚, kt鏎e nurtuj r闚nie dzisiejsz m這dzie szukanie w豉snej to窺amoci i swojego miejsca na wiecie. Losy Ma熥a chwyc za serce. Warto wczeniej przeczyta te ksi嘀k Telemach w d磨nsach. OCENA KSI弁KI: NA MEDAL

STRA烤IK HISTORII nowa wci鉚aj鉍a seria
Damian Dibben: Nadci鉚a burza
Wydawnictwo: Egmont
Jake Djones szuka swoich rodzic闚, kt鏎zy zagin瘭i w dziwnych okolicznociach. Przenosi si w czasie do Francji w rok 1820, do miejsca zwanego Punktem Zero, gdzie mieci si siedziba Stra積ik闚 Historii. Przygoda, wartka akcja, elementy sensacyjne i fantastyczne sprawi, 瞠 ksi嘀ka wci鉚nie najbardziej opornych na czytanie. OCENA KSI弁KI: DOBRA

ROBERT LUDLUM DLA MΜDYCH
Robert Muchamore: Republika
Wydawnictwo: Egmont
Cherub to tajna kom鏎ka wywiadu brytyjskiego, kt鏎a szkoli nieletnich w wieku 10-17 lat na profesjonalnych szpieg闚. Bohater ma 12 lat i przed sob wa積 misj do spe軟ienia. Lektura na poziomie, sprawna narracja, du穎 si dzieje, wci鉚aj鉍a akcja dobra propozycja dla ch這pc闚, kt鏎zy marz o przygodzie i... pono nie lubi czyta. R闚nie pozosta貫 czci serii zas逝guj na uwag. OCENA KSI弁KI: DOBRA

WYSTARCZY SI TYLKO ROZEJRZE
Adam Wajrak:
Przewodnik prawdziwych tropicieli
Wydawnictwo: Agora
Autor opowiada o miejscach zwyk造ch niezwyk造ch w Polsce i na wiecie, wplata rady praktyczne dotycz鉍e ubrania, sprz皻u, maskowania, pogody, nawet przenonej toalety. Najwa積iejsz czci ksi嘀ki s obserwacje zwierz靖 i rolin oraz ich zwyczaje. Aby by prawdziwym tropicielem, nie trzeba jecha w Bieszczady czy do Bia這wie篡. Do tej pory ukaza造 si czci: Lato, Jesie, Zima. OCENA KSI弁KI: WIETNE ILUSTRACJE, DO GΜNEGO CZYTANIA, NA MEDAL

GRUNT TO RODZINKA
Ma貪orzata Musierowicz: McDusia
Wydawnictwo: Akapit-Press
Na kolejn cze Je篡cjady czekaj nie tylko m這dsi. Na wiecie wojny i burze, mody si zmieniaj, a w domu Borejk闚 jak u Pana Boga za piecem. Mo積a si czepia, 瞠 to wiat zbyt idealny, ale czy nie za tym t瘰knimy? Wsp馧czesnym nastolatkom polecam odwiedziny w wiecie bezpiecznym, pe軟ym serdecznoci i rodzinnego ciep豉. Mo積a znale tam to wszystko, czego w rzeczywistoci czasem pr騜no szuka. OCENA KSI弁KI: DOBRA

BA DLA STARSZYCH CZYTELNIK紟
Piers Anthony: Xanth
Wydawnictwo: Nasza Ksi璕arnia
Xanth jest krain, gdzie mieszkaj dziwne istoty i ludzie o magicznym talencie. Ten, kto takowego nie posiada, musi opuci to miejsce. Taki w豉nie los spotyka Binka m這dzie鎍a odwa積ego, honorowego i sprawiedliwego. Szuka swojego miejsca na ziemi, prze篡wa wiele przyg鏚, kt鏎e zmieniaj jego 篡cie i sprawiaj, 瞠 ch這pak szybko m篹nieje. Powie fantasy, w kt鏎ej nie brak g喚bokich refleksji o 篡ciu, przyjani, mi這ci i mierci. OCENA KSI弁KI: DOBRA

PRZECIW PRZEMOCY
Guus Kuijer: Ksi嘀ka wszystkich rzeczy
Wydawnictwo: Dwie Siostry
Amsterdam, lata 50. XX wieku. Powie o smutnym dzieci雟twie, w kt鏎ym nie ma miejsca na czu這, delikatno i mi這. Ojciec Thomasa, fanatyk religijny, cz瘰to si璕a po przemoc, powo逝j鉍 si przy tym na Pismo wi皻e. Bicie, upokorzenia s na porz鉅ku dziennym. Ksi嘀ka nie豉twa w odbiorze pojawi si mn鏀two pyta dotycz鉍ych Boga i wiary. Z pewnoci nie dla wszystkich. OCENA KSI弁KI: NA MEDAL

CO INNEGO NI KSI弁KA O WAMPIRACH
Caroline Lawrence: Tajemnice Dzikiego Zachodu. Sprawa trzech desperado
Wydawnictwo: Egmont
Zaskakuj鉍e zwroty akcji, tempo jak w rasowym westernie i przede wszystkim ciekawy obraz Dzikiego Zachodu z perspektywy 12-letniego P. K. Pinky Pinkertona: z saloonami, oparami dymu z cygar, rewolwerowcami, dyli瘸nsami i bandytami. Czego takiego nie by這 od wielu lal w ksi嘀kach m這dzie穎wych. Pinkerton nie ma 豉twego 篡cia jest mn鏀two przyg鏚 i niebezpiecze雟tw a wszystko to za spraw tajemniczego dokumentu. Trzej desperado przebrani za Indian, ci鉚le depcz mu po pi皻ach. OCENA KSI弁KI: DOBRA

KIEDY DZIECI DORASTAJ
Louisa May Alcott: Ma貫 kobietki
Wydawnictwo: MG
Powie o dorastaniu z 1868 roku, kilkakrotnie zekranizowana, zdobywa kolejne pokolenie wiernych czytelnik闚. Matka i jej cztery c鏎ki z niecierpliwoci czekaj na powr鏒 ojca, kt鏎y bierze udzia w wojnie secesyjnej. O codziennej rzeczywistoci, rodzinnych k這potach, tak瞠 闚czesnych problemach spo貫cznych jak rola kobiet, ich edukacja oraz prawa wyborcze, niewolnictwo i sensowno wojny. Pono Jo to odbicie samej autorki, kt鏎a od dziecka marzy豉 o karierze pisarki. Dla tych, kt鏎zy lubi klasyczne powieci. OCENA KSI弁KI: DOBRA

PODR荅 W CZASIE
Jo Nesbo: Proktor i wanna czasu
Wydawnictwo: Czarna Owca
Uznany autor powa積ych krymina堯w napisa r闚nie ksi嘀ki dla dzieci. Pocz靖kiem tej powieci jest zaszyfrowana kartka pocztowa od doktora Proktora, kt鏎y w Pary簑 mia szuka obiektu mi這ci sprzed lat. Para przyjaci馧, Lisa i Bulek, stawi czo豉 wyzwaniu i uda si w podr騜 w czasie. Doskonale skrojona powie, pe軟a tajemniej historycznego miszmaszu. OCENA KSI弁KI: NA MEDAL, MIESZNA

ZAPRASZAMY NAUCZYCIELI DO ZAPOZNANIA SI Z NAST襾UJ丘YMI POMOCAMI DYDAKTYCZNYMI:

1. Gimnazjum. Matematyka. J瞛yk polski. Biologia. Geografia. Fizyka. Chemia. Historia, ki. 2 program komputerowy.
2. Gimnazjum. Matematyka. J瞛yk polski. Biologia. Geografia. Fizyka. Chemia. Historia, ki. 3 program komputerowy.
3. Multimedialna baza wiedzy. Geografia, kl. 2, 3 program komputerowy.
4. Multimedialna baza wiedzy. Historia, kl. 2, 3 program komputerowy.
5. Multimedialna baza wiedzy. J瞛yk polski, kl. 2, 3 program komputerowy.
6. Multimedialna baza wiedzy. Chemia, kl. 2, 3 program komputerowy.
7. Multimedialna baza wiedzy. Fizyka, kl. 2, 3 program komputerowy.
8. Multimedialna baza wiedzy. Matematyka, kl. 2, 3 program komputerowy.
9. Multimedialna baza wiedzy. Biologia, kl. 2 program komputerowy.
10. J瞛yk angielski. Plansze interaktywne.
11. Informatyka. Plansze interaktywne.
12. Cykl: Autoprezentacja. Cz. III.
Lekcje wychowawcze: Mowa cia豉 w praktyce. DVD.
13. Stop agresji fizycznej. DVD
14. Bezpieczne wyjazdy i wyjcia klasowe. DVD.
15. Szko豉 bez dilera. DVD.
16. Alkohol i uzale積ienia. DVD.
17. Moja tolerancja wobec odmienno. DVD.
18. Akceptacja w grupie r闚ienik闚. DVD.
19. Stop agresji psychicznej. DVD.
20. Fala, czyli pierwsze dni w szkole. DVD.
EGZAMINY GIMNAZJALNE 2012
W czytelni biblioteki szkolnej dost瘼ne s przyk豉dowe zestawy zada do egzaminu:
Centralna Komisja Egzaminacyjna:
j瞛yki obce, cz窷c humanistyczna, cz瘰c matematyczno-przyrodnicza; WSiP (trening przed egzaminem):
j瞛yk niemiecki, j瞛yk polski, historia i wos, matematyka, fizyka, geografia, biologia, chemia; Wydawnictwo Szkolne PWN (organizer gimnazjalny):
j瞛yk angielski, j瞛yk polski, historia i wos, matematyka, przedmioty przyrodnicze (biologia, chemia, fizyka, geografia).
Powy窺ze pozycje udost瘼niane s na miejscu w czytelni.

W bibliotece szkolnej znajduj si p造ty DVD zawieraj帷e filmy:
Kino mysli: Struktura kryszta逝, re. K. Zanussi; Tango re. Z. Rybczy雟ki Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Moralno軼 kamery: Z punktu widzenia nocnego portiera, re. K. Kie郵owski; Nienormalnire. J. Brawut Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Obserwacje codzienno軼i: Cze軼 Tereska, re. R. Gli雟ki, Rodzina cz這wiecza, re. W. 奸esicki Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Kadry pami璚i: Jak by kochan re. W.J. Has; Portret w豉sny re. J. Skalski Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Obrazy magiczne: Historia kina w Popielawach re. J.J. Kolski; Oczy mroczne re. P. Szulkir Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Filmowe przypowie軼i: 砰wot Mateusza re. W. Leszczy雟ki; Schody re. S. Schabenbeck; Arka re. G. Jonkajtys Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Si豉 symbolu: Popi馧 i diament re. A. Wajda; Kr鏒ka historia jednej tablicy re. F. Falk, ChlebG. Skurski Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Metafory prawdy: Wszystko mo瞠 si przytrafi re. M. υzi雟ki; Szczuro豉p re. A. Czarnecki, Siedem kobiet w r騜nym wieku re. K. Kie郵owski Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
M闚i nie wprost: Rejs re. M. Piwowarski, Urz康 re. K. Kieslowski Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010) Bez komentarza: Egzamin dojrza這軼i re. M. υzi雟ki, Defilada re. A. Fidyk Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Rozdro瘸 historii: Cz這wiek z marmuru re. A. Wajda, Dok鉅 re. P. K璠zierski Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Zapisy przesz這ci: Us造szcie m鎩 krzyk re. M. Drygas Fotoamator re. D. Jab這雟ki Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Wok馧 narodowych stereotyp闚: Evoica re. A. Munk, Ostry film zaanga穎wany re. J. Autonin Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Gorzki smiech: Zezowate szcz窷cie re. A. Munk, Fotel re. D. Szczechura Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
W krzywym zwierciadle: Hydrozagadka re. A. Kondriatiuk; Polska kronika non- camerowa nr1re. J. Antonisz Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Wsp馧czesne l瘯i: D逝gre. K. Krauze, Nasza ulica re. M. Lata陶o Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Portrety zbiorowo軼i: S鏊 ziemi czarnejre. K. Kutz Jestem z造 re. G. Pacek Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Mali bohaterowie: Abel, tw鎩 brat re. J. Nasfeter M瘰ka spraware. S Fabicki Mi璠zy fikcj a rzeczywistosci: Ucieczka z kina Wolno軼 re. W. Marczewski Exit re. G. Koncewicz Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Poezja i proza kina: Aria dla atlety re. F. Bajon Dziewczyny do wzi璚ia re. J. Kondratiuk Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Kino o kinie: Amator re. K. Kie郵owski 鑿iczenia warsztatowe re. M. υzi雟ki Gry filmowe: Deja vu re. J. Machulski Wyj軼ie na jaw robotnik闚 kina z fabryki sn闚 re. M. Dudziewicz Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Malarskie inspiracje: Brzezina re. A. Wajda ζgodna P. Duma豉 Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Nowa estetyka: Gry ulicznere. K. Krauze Strojenie instrument闚 re. J. Kucia Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Esej filmowy: Iluminacja re. K. Zanussi Prekursor re. G. Kr鏊ikiewicz Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
Kim jestem?: Zmru oczy re. A. Jakimowicz Gadaj帷e g這wy re. K. Kie郵owski Warszawa: Polskie Wydawnictwo Audiowizualne,(2010)
DVD Swi皻okrzyskie na rzecz edukacji Urz鉅 Marsza趾owski Wojew鏚ztwa wi皻okrzyskiego Historia: Plansze interaktywne 2.0 Wydawnictwo Szkolne i pedagogiczne SA, W-wa 2009


Serdecznie zapraszamy uczni闚 naszej szko造 do obchod闚 Mi璠zynarodowego Miesi鉍a Bibliotek Szkolnych.

W ramach uczczenia wi皻a Biblioteki nauczyciele bibliotekarze organizuj szereg dzia豉 promuj鉍ych czytelnictwo, ksi嘀k i bibliotek. Od 1 do 26 padziernika zapraszamy Was do czynnego udzia逝 w nich. B鉅cie wyj靖kowi i wecie w nich udzia! Z pocz靖kiem miesi鉍a rozpoczynamy akcj ,, Podaruj ksi嘀k bibliotece. Serdecznie zach璚amy do przegl鉅u domowych rega堯w i podzielenia si z bibliotek lekturami szkolnymi lub powieciami m這dzie穎wymi, kt鏎e mog造by sprawi rado innym czytelnikom. Nowe pozycje ksi嘀kowe, oferowane przez ksi璕arnie i hurtownie oraz wydawnictwa mo瞠cie obejrze i naby podczas miesi璚znego Kiermaszu Taniej Ksi嘀ki, odbywaj鉍ego si w bibliotece szkolnej. Z myl o zach璚eniu Was do si璕ni璚ia po ksi嘀k, 16 padziernika zapraszamy do udzia逝 w happeningu ,, Powieci m這dzie穎we godne uwagi". To czas w kt鏎ym mo瞠cie podzieli si swoimi dowiadczeniami czytelniczymi i poleci dobr ksi嘀k innym. Biblioteka szkolna organizuje r闚nie wycie do Biblioteki Publicznej Gminy K這buck im. Jana D逝gosza w celu poznania pracy tej plac闚ki. Zapraszamy tak瞠 do obejrzenia najciekawszych pozycji ksi嘀kowych, kt鏎e znajduj si w naszej bibliotece oraz gazetek tematycznych:,, Padziernik Miesi鉍em Bibliotek Szkolnych" (korytarz, drugie pi皻ro, od 01 .X. 13 r.) oraz ,, Myli o ksi嘀ce"( hol szkolny, 16. X. 13 r.) . Chcia造bymy, aby padziernik kojarzy si Wam z ksi嘀k, kt鏎a sprawia, 瞠 w ciekawy spos鏏 mo積a sp璠zi czas wolny oraz z przyjazn wszystkim gimnazjalistom bibliotek szkoln.

ZAPRASZAMY SERDECZNIE! Nauczyciele bibliotekarze

Opracowanie: Ksymena 真rawska

1035

Gimnazjum im. Jana Paw豉 II w K這bucku
42-100 K這buck ul.Bohater闚 Bitwy pod Mokr 4
tel. (034)3172746   email: klobuck_gim@tlen.pl